پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ناپدید شدن «سیدروح‌الله صدرالساداتی» نماینده مردم هرمزگان، اعلام کرد: دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ناپدید شدن «سیدروح‌الله صدرالساداتی» نماینده مردم هرمزگان، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه که در کانال دبیرخانه مجلس خبرگان در فضای مجازی منتشر شده، به شرح زیر است:

«در پی نشر اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می‌رساند دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری می‌باشد».

واکنش دادسرای ویژه روحانیت

روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت هم در رابطه با انتشار خبر بازداشت حجت الاسلام روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع میرساند هیچ گونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم از سوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

بدیهی است انتساب و انتشار خبر مزبور موجب تعقیب کیفری خواهد بود.

واکنش استاندار قم

 بهرام سرمست، استاندار قم هم در گفتگو با شفقنا، درباره آخرین وضعیت حجت الاسلام صدرالساداتی و انتشار خبری مبنی بر بازداشت این روحانی توسط دادگاه ویژه روحانیت، اظهار کرد: در پیگیری های به عمل آمده از نیروهای امنیتی و انتظامی هیچگونه بازداشتی گزارش نشده است.

گفتنی است، بر اساس خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، سید روح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان به همراه سید مهدی و سیدرضا صدرالساداتی و همچنین مجتبی پرگر از بامداد چهارشنبه 13 شهریور که به قصد عزیمت به فرودگاه مهرآباد از قم خارج شده اند و خبری از آنان نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha