جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شفیع خوانی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز گفت: برخی افراد از سفره انقلاب و نظام بهره مند هستند، ولی با کارها و اعمال نابخردانه قدردان نظام اسلامی نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مهدی شفیع خوانی، صبح امروز در مراسم گرامی داشت هفته امر به معروف و نهی از منکر که در شهرستان سقز برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی با اقتدار و صلابت خویش ابهت پوشالی آمریکا و بریتانیا را در هم کوبید و به جهانیان اعلام کرد که ایران اسلامی در برابر هیچ ابرقدرتی سرتعظیم فرود نمی آورد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سقز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم، افزود: در داخل کشور می بینیم که برخی افراد از سفره انقلاب و نظام بهره مند هستند، ولی با کارها و اعمال نابخردانه قدردان نظام اسلامی نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایران مرهون رشادت شهداست، گفت: اکنون نظام اسلامی جمهوری اسلامی در نهایت قدرت قرار دارد و بی شک هر کسی که بخواهد علیه این مملکت حرکتی از روی نادانی انجام دهد با شدیدترین جواب مواجه خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سقز با انتقاد از برخی رسانه های داخلی عنوان کرد: عده ای از رسانه ها و تربیون های داخل کشور به جای اینکه اقتدار و صلابت این نظام را به جهان نشان دهند، با انتشار برخی سخنان و اخبار بی پایه و اساس علیه کشور شایعه سازی می کنند که این عین خیانت و وطن فروشی است.

حجت الاسلام شفیع خوانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بی شک کسانی که به بیت المال دست اندازی می کنند باید در آینده جواب گوی خون شهدا باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سقز با هشدار به کسانی که در داخل و خارج علیه این نظام اسلامی اقدامات براندازانه می کنند، گفت: امروز در جهان اسلام با مشکلات بسیاری روبرو هستیم، ولی با این وجود کمتر کسانی از مشکلات کشورهایی همانند یمن، سوریه، فلسطین، عراق و... سخن به میان می آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha