پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم شیرخوارگان حسینی در حوزه علمیه بندرعباس برگزار شد

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی همراه با اجرای تئاتر با موضوع «تکه ای از آسمان» و تعزیه خوانی خبر داد.

خانم عصمت قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری شش ماهه حسینی، ضمن تسلیت شهادت حضرت علی اصغر (ع)، بیان کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی همراه با اجرای تئاتر با موضوع «تکه ای از آسمان» و تعزیه خوانی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام با حضور مادران و فرزندان شان در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تئاتر تکه ای از آسمان توسط گروه تئاتر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس به کارگردانی خانم اقدس زینلی نژاد یکی از طلاب این مدرسه روی صحنه رفت، خاطرنشان شد: هدف از برگزاری این برنامه به تصویر کشیدن وقایع و مصایبی است که مظلومانه بر امام حسین (ع) و اهل بیت شان وارد شد.

استاد حوزه هدف از برگزاری تئاتر را تربیت نسل حسینی و مهدوی و آمادگی کودکان برای ظهور امام زمان (عج) دانست و گفت: در این مراسم بسته های تبرکی شامل لباس سبز و سربند «علی اصغر ع» و «حضرت رقیه س» به بانوان اهدا شد.

خانم قلی زاده تصریح کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی هرساله با حضور طلاب و عموم بانوان و فرزندان آن ها همزمان با سراسر کشور در این مدرسه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha