جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش شیرخوارگان

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: اگر قرار باشد فرزندانی تربیت کنیم که در رکاب امام زمان (عج) باشند باید از نوزادی برای تربیت آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، عصر روز گذشته در همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان تاکستان که در مسجد حجتی این شهر برگزار شد گفت: مادران، نوزادان وشیرخوارگان در سراسر دنیا در حرکتی یکسان و همزمان، در جلسه شیرخوارگان حسینی شرکت می کنند تا بدین وسیله اعلام کنند که نوزادان خود را برای سربازی امام زمان (عج) آماده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شیرخوارگان حسینی با تربیت مطلوبی که از سوی خانواده شکل می گیرد، می توانند تبدیل به اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (ع) شوند و نقش به سزایی در ظهور امام زمان (عج) داشته باشند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: اگر قرار باشد فرزندانی تربیت کنیم که در رکاب امام زمان (عج) باشند باید از نوزادی برای تربیت آنها اقدامات لازم را انجام دهیم که این همایش باشکوه فرصت مناسبی برای عهد و پیمان با امام زمان (عج) است.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد:آموزه های دینی وآیات قرآن کریم بهترین منبع برای والدین در زمینه تربیت فرزندان است که امیدواریم والدین از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنند.

وی اظهار کرد: دغدغه مادران باید تربیت نسل ولایی و انقلابی باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha