چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 863237
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
نخستین دستگاه فروش خودکار «حلال» در تایوان

حوزه/ درحالی که تایوان تلاش دارد محیط این کشور را برای توسعه گردشگری، مسلمان پسندتر سازد، از نخستین دستگاه فروش خودکار با گواهینامه حلال رونمایی گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از focustaiwan، نخستین دستگاه فروش خودکار (وندینگ ماشین) دارای گواهینامه حلال روز جمعه، در تایوان در مرکز بین المللی کنوانسیون های تایپه، با هدف به وجود آوردن محیط مسلمان پسند بیشتر در این کشور آغاز به کار کرد.

با همکاری شورای توسعه تجارت خارجی تایوان زنجیره فروشگاهی اینترنتی اوک مارک ، نخستین دستگاه فروش خودکار مینی «حلال» در این کنوانسیون رونمایی شد و بیش از 20 محصول تایوانی معتبر حلال را با انواع مختلف پرداخت های الکترونیکی از قبیل کارت های آسان ، کارت های اعتباری و پرداخت های موبایل در دسترس قرار داد.

به گفته یک مقام اجرایی در تایپه، برای ارائه خدمات بیشتر به گردشگران و بازدید کنندگان مسلمان در تایوان ، این شورا  در نظر دارد تا با دفتر گردشگری همکاری کند و با کمک آن ها ماشین های این دستگاه ها را د ر 13 منطقه دیدنی، تاریخی ملی و مراکز خدمات گردشگری در سراسر تایوان نصب کند.

گفتنی است در سال های اخیر کشور تایوان تلاش های زیادی برای ایجاد محیط مسلمان پسند فراهم کرده و براساس داده های مسترکارت، این کشور پس از بریتانیا و ژاپن در سومین مقام سفرهای جهانی مسلمانان قرار گرفته است.

در سال 2018، تعداد بازدیدکنندگان مسلمان از تایوان 760 هزار نفر بودند که اکثر آنان از مالزی و اندونزی به این کشور آمده بودند. و هم اکنون در نیمه 7 ماهه نخست سال نیز 430 بازدیدکننده به این کشور آمده است که براساس داده های اداره گردشگری این رقم نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha