جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: اعزام مبلغین اربعین در دو گروه تخصصی و عمومی صورت خواهد گرفت و افرادی که به یکی از زبان‌های ترکی، انگلیسی و عربی مسلط باشند، در قالب گروه تخصصی و بقیه مبلیغن در قالب گروه‌های عمومی به پیاده روی اربعین اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه از اعزام مبلغ در ایام محرم توسط گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح خبر داد و اظهار داشت: در طول سال دوره‌های مختلفی برای اعضای گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح برگزار می‌شود و امسال از بین اعضای فعال گروه بیش از 40 نفر به مساجد مختلف شهر و روستاهای اطراف ارومیه اعزام شده‌اند.

وی از برگزاری دوره‌های روضه‌خوانی، مرثیه‌سرایی و مداحی برای اعضای گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح خبر داد و گفت: اعضای گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح در دوره‌های روضه‌خوانی، مرثیه‌سرایی و مداحی شرکت کردند که از بین نفرات برگزیده با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تجلیل شد.

مسئول گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح ادامه داد: حضور در مساجد و حسینیه‌های شهر جهت تبیین معارف دینی و تشریح اهداف قیام امام حسین (ع)، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و بیان انتظار مقام معظم رهبری از مردم در گام دوم، برگزاری کلاس‌های ویژه نوجوانان و جوانان، برگزاری جلسات سبک زندگی اسلامی و جلسات تبیین حملات دشمن در شبکه‌های اجتماعی و هدف قرار دادن خانواده‌ها ویژه بانوان از جمله برنامه‌هایی است که توسط این گروه تبلیغی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی می‌توانند در ایام تبلیغی با گروه همکاری کنند که در دوره‌های برگزار شده گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح شرکت کرده و از آزمون با موفقیت قبول شوند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه از اعزام مبلغین اربعین خبر داد و اظهار کرد: اعزام مبلغین اربعین در دو گروه تخصصی و عمومی صورت خواهد گرفت و افرادی که به یکی از زبان‌های ترکی، انگلیسی و عربی مسلط باشند، در قالب گروه تخصصی و بقیه مبلیغن در قالب گروه‌های عمومی به پیاده روی اربعین اعزام می‌شوند. در سال گذشته هم این اعزام صورت گرفته بود و در مراسم کشوری تجلیل از مبلغین اربعین، از مبلغان گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح تجلیل شد.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha