جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی به ارزش و اهمیت خدمت نیروی انتظامی اشاره کرد و با بیان این که تأمین امنیت مردم ادامه دادن راه حضرت عباس (ع) است، گفت: عده‌ای از روی جهالت خدمات نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آسایش مردم را نادیده می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری   «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام محمود ابراهیمی امروز در مراسم عزاداری سالار شهیدان که در حسینیه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نقده برگزار شد، با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: هدف اباعبدالله الحسین (ع) احیای دین اسلام و عمل به دستورات قرآن کریم بود. مهلت گرفتن از دشمن در شب عاشورا برای قرائت قرآن و اقامه نماز دلیل بر این مدعا است.

امام جمعه نقده بیان داشت: همه چشم‌ها در روز قیامت گریان خواهند شد، اما چشمی که از ترس الهی بیدار بوده و چشمی که شب‌ها برای امنیت مردم کشور خود بیدار می‌ماند، روز قیامت گریان نخواهد بود و خدمت نیروی انتظامی در جهت اجرای قانون و امنیت کشور عبادت است.

وی، اخلاص و دوری از ریاکاری را لازمه قبولی عبادات دانست و افزود: نباید اعمال ما رنگ و بوی ریا به خود گرفته و برای رضابت و تشویق دیگران عبادت کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه تاکید کرد: عبادات امام حسین (ع) به عنوان الگو باید نصب‌العین همه مؤمنین باشد تا در همه حال یاد و ذکر خدا را فراموش نکنند.

وی در پایان به ارزش و اهمیت خدمت نیروی انتظامی اشاره کرد و با بیان این که تأمین امنیت مردم ادامه دادن راه حضرت عباس (ع) است، گفت: عده‌ای از روی جهالت خدمات نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آسایش مردم را نادیده می گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha