شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رستم نژّاد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد بر ضرورت پاسخگویی حوزه به نیازهای روز تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم حوزه ای پاسخگو نسبت به نیازهای زمان، نظام اسلامی و جوامع بشری داشته باشیم باید رشته های تخصصی مورد نیاز را گسترش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد در حاشیه سفر به قزوین، با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه در این استان، در گفتگو با خبرنگار حوزه گفت: حوزه علمیه قزوین از حوزه های عالم پرور بوده و توانسته بسیاری از علما و روحانیون را به جامعه تحویل دهد که از آن جمله می توان به آیت الله شالی، خاندان ابوترابی، مرحوم آیت الله باریک بین و ... اشاره کرد.

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه پیشتاز و هدایت گر جامعه در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

راه اندازی رشته های تخصصی درحوزه علمیه قزوین

 حجت الاسلام والمسلمین  رستم نژاد در خصوص راه اندازی برخی رشته های تخصصی در حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: در تلاش هستیم که با فراهم سازی زیرساخت ها برخی از رشته ها را در حوزه  قزوین راه اندازی و چند درس خارج رسمی در این شهر برگزار کنیم.

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور ادامه داد: اگر بخواهیم حوزه ای پاسخگو نسبت به نیازهای زمان، نظام اسلامی و جوامع بشری داشته باشیم باید رشته های تخصصی مورد نیاز را گسترش دهیم.

بازدید از تولیدات تلویزیونی حوزه علمیه قزوین

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد همچنین از تولیدات تلویزیونی حوزه علمیه قزوین بازدید و از دست اندرکاران تولید این برنامه ها قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    0 0
    باسلام از دوستان خبرگزاري تقاضا دارم قبل از قرار دادن اخبار در سايت يك بار بطور كامل متن را مطالعه كنند بعد انتشار بدهند گاهي اوقات درمتن ويا در عكسهايي كه گذاشته مي شود اشكالاتي ديده مي شود متشكرم