سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
هفتم محرم در یزد

حوزه/ حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان و نوجوان جامعه بسیار مهم است، گفت: باید درس های مکتب امام حسین(ع) برای جوانان به خوبی و زیبایی تبیین و تشریح گردد.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ایام محرم و صفر فرصتی مغتنم برای تبیین آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه است، گفت: پیام اصلی محرم به هر انسان آزاده ای، حریت و ایثار است، لذا مبلغان و ذاکران اهل بیت(ع) باید این پیام را در جامعه تبیین و نهادینه کنند.  

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه  از رسالت های همه بویژه منبری ها است، خاطرنشان کرد: مبلغان و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و همه افرادی که در جامعه کلامشان تاثیرگذار است باید برای تحقق و فرهنگ سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر قدم بردارند.  

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد تشریح و تبیین درست اهداف نهضت عاشورا را از مهمترین رسالت های مبلغان در این ایام برشمرد و خاطر نشان کرد: بیان اهداف قیام امام حسین(ع) از جمله دشمن شناسی و استکبار ستیزی از جمله دیگر رسالت هایی است که مبلغان و مداحان اهل بیت(ع) باید به آن عمل کنند.  

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان و نوجوان جامعه بسیار مهم است، گفت: باید درس های مکتب امام حسین(ع) برای جوانان به خوبی و زیبایی تبیین و تشریح گردد.  

وی در پایان بر تلاش مبلغان و ذاکران اهل بیت(ع) برای مقابله با بدعت و جلوگیری از خرافه درعزاداری ها تاکید کرد و افزود: باید مراقب باشیم که عزاداری پرمحتوا و مطلوب به عاشقان مکتب اهل بیت(ع) ارائه شود.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha