چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مستبصر

حوزه/ شینید اوکانر خواننده ایرلندی که سال گذشته به اسلام گروید می گوید که به دلیل پیش داوری هایی که از اسلام داشته، شناخت این مذهب را در آخر فهرست مذاهب قرار داده و سرانجام مقصدش را پیدا کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از metro، شینید اوکانر خواننده ایرلندی که سال گذشته به دین اسلام گروید، در مصاحبه ای درباره این تجربه ارزشمند زندگی اش به صحبت پرداخته است.

این زن 52 ساله ایرلندی که سال گذشته مسلمان گردید، نام خود را به شهدا صداقت تغییر داد.

وی که در برنامه تلویزیونی لباس قرمزی پوشیده بود به رایان توبردی مجری برنامه گفت: واژه گرویدن به این معناست که وقتی قرآن را مطالعه می کنیم درخواهی یافت که تمام عمر یک مسلمان بوده ای و خودت این را نمی دانستی. این همان اتفاقی است که برای من رخ داد. من 52 سال دارم و در ایرلند بسیار متفاوتی از آنچه امروز وجود دارد بزرگ شده ام. ایرلند آن زمان کشور بسیار سرکوب شده ای از نظر مذهبی بود. همه بدبخت بودند و هیچ کس لذتی از جانب خداوند نصیبش نمی شد.

وی گفت که نسخ مذاهب مختلف را مطالعه می کرده است اما فکرش را هم نمی کرده که به یکی از این ادیان بپیوندد. من اسلام را برای آخر گذاشته بودم، زیرا سوءبرداشت های زیادی درباره این دین داشتم.

او در ادامه افزود: این یک شیوه تفکر است. شما می توانید مسلمان باشید بدون اینکه خودتان متوجه باشید مسلمان هستید. یک مسلمان تنها کسی است که باور دارد هیچ چیز در این دنیا به جز خداوند ارزش پرستش ندارد.

به همان شیوه ای که من مسیحیت را پذیرفته بود، اما چیزهایی بود که دوست نداشتم و با آن ها هم هویت نمی شدم اما این دفعه واقعا احساس کردم که خدایا! به مقصد رسیده ام!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha