شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علمیه الزهرا ارومیه

حوزه / کارگاه آموزشی مهارت های رایانه ای، با حضور صابر شاهی در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، کارگاه آموزشی مهارت های رایانه ای، امروز با حضور صابر شاهی، در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه برگزار شد.

در این کارگاه صابر شاهی در ابتدا ضمن معرفی برنامه پاورپوینت بیان داشت: برنامه پاورپوینت، مهارت ششم از مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر ICDL و یکی از نرم افزارهای بسته نرم افزاری "Microsoft Office" محصول شرکت بزرگ مایکروسافت است.

وی ادامه داد:  این مجموعه یک مجموعه اداری بوده که با توجه به کاربردهای آن در محیط کار یکی از نرم افزارهای با قابلیت اداری می‌باشد.

استاد نرم افزار رایانه ادامه داد: برنامه پاورپوینت نرم افزاری بسیار ساده و ایده آل برای ساخت فایلهای چند رسانه‌ای و تصویری است.که به کمک آن می‌توان اسلایدهای تصویری و نوشتاری را تهیه و آن را به کمک پروژکتور به مخاطبین خود ارائه داد.

شاهی در پایان ضمن توضیح هر یک از بندهای این برنامه و تمرین عملی آن، راه‌های استفاده صحیح از آن را بیان کرد و افزود: این برنامه طوری طراحی شده که علاوه بر قابلیت‌های اختصاصی خود از برخی قابلیت‌های موجود در "ورد" و اکسل نیز بهره می‌برد. به همین دلیل در هر اسلاید برنامه PowerPoint می‌توان نمودار، جدول، متن، تصاویر و… را قرار داد.


انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    0 0
    وااااااایییییی چقدر مههههههههههههههههههههم!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    1 1
    چرا استاد مرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!