پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 863413
۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
ویزیت رایگان بیماران

حوزه/ پزشکان اهل روستاهای دهستان رستاق از توابع بخش شهرستان اشکذر یزد در یک حرکت جهادی، برای درمان رایگان مردم به این منطقه آمدند و قریب به ۷۰۰ نفر را ویزیت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، پزشکان اهل روستاهای دهستان رستاق از توابع بخش شهرستان اشکذر یزد در یک حرکت جهادی برای درمان رایگان مردم به این منطقه آمدند و قریب به ۷۰۰ نفر را ویزیت کردند.

حرکت خودجوش پزشکان برای اولین بار در ماه محرم در سطح استان یزد به صورت هماهنگ و جهادی به شمار می رود که به همت بیمارستان حضرت سید الشهدا(ع) یزد و با حضور پزشکان عمومی و متخصص این دهستان به خصوص عزآباد در محل حسینیه توده عزآباد رستاق از توابع شهرستان اشکذر برگزار شد.

در این برنامه سه پزشک عمومی و هشت متخصص در رشته های قلب و عروق، چشم، دندانپزشکی، داخلی، زنان وزایمان، طب سنتی، طب اورژانس به مدت پنج ساعت به ویزیت رایگان بیماران پرداختند.

دسترسی آسان عزاداران و اهالی روستا به پزشک و زمینه سازی برای خدمت رسانی فرزندان این روستا به اهالی زادگاه خود از جمله مهمترین اهداف برگزاری این برنامه بوده است.

برپایه این گزارش، هادی نسب فرماندار اشکذر، حجت الاسلام مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق، قانعیان بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان در بازدید از اجرای این طرح، از پزشکان قدردانی کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha