جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای شهر انگلیسی اجازه استفاده 24 ساعته از مسجد را نمی دهد

حوزه/ درحالی که مسلمانان برای استفاده از مسجد در ساعات اولیه صبح برای اقامه نماز درخواست داده بودند، شورای شهر به بهانه سرو صدا با این درخواست جامعه اسلامی موافقت نکرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، درخواست ارائه شده از سوی جامعه مسلمانان نورفلوک و نوریچ در انگلستان برای استفاده 24 ساعته از مسجد به منظور اقامه نماز صبح، در ساعات اولیه روز با موافقت شورای شهر روبرو نشد.

این مسجد هم اکنون مجوز فعالیت از ساعت 7 صبح تا 23 شب را دارد و شورای شهر به بهانه اینکه این مسجد در منطقه مسکونی قرار دارد، با درخواست مذکور مخالفت کرده است. این درحالی است که جامعه اسلامی اعلام کرده بودند که تمام تلاش شان را برای «به حداقل رساندن سرو صدا» به کار خواهند گرفت.

در گزارش شورای شهر آمده در صورتی که مسجد قصد گشایش در ساعات اولیه روز را دارد، باید مکان دیگری را برای فعالیت هایش پیدا کند.

در این میان مایک استونارد نماینده حزب کارگر در شورای شهری گفته است: بیشتر کسانی که در مجاورت این مسجد زندگی می کنند از جمله خود بنده، می دانیم که نمازگزاران آن چقدر بی سرو صدا هستند و محله آرام و ساکتی را برای ما فراهم کرده اند.

سراج الاسلام از جامعه اسلامی نیز گفت: اگر به ما اجازه اقامه نماز صبح را ندهند بسیار نگران کننده برای ما خواهد بود.

وی افزود: مومن ترین نمازگزاران برای اقامه نماز صبح می آیند و ما مثل همیشه تمام تلاش مان را به کار می گیریم که سرو صدا نداشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha