جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجلس عزاداری

حوزه/ همزمان با عاشورای حسینی مجلس سوگواری شهادت امام حسین(ع) به مدت سه روز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در یزد، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با انتشار اطلاعیه ای ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش ازعموم مردم دارالعباده و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دعوت کرد تا در مراسم سوگواری به میزبانی آیت الله ناصری شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: ایام حزن و عزای سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) را به ساحت مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب آن حضرت، مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی و عموم محبین و شیعیان و عزاداران شهدای دشت کربلا تسلیت عرض می نماییم.

در ادامه می افزاید: مجلس عزای خامس آل عبا از سه شنبه ۱۹ شهریورماه(روز عاشورا) الی پنج شنبه۲۱ شهریورماه (۱۲محرم) شهادت حضرت امام سجاد(علیه السلام) از سوی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد در محل دفتر به آدرس یزد خیابان آیت الله کاشانی روبروی بیمارستان مرحوم دکتر مجیبیان،‌کوچه آیت الله خاتمی با قرائت زیارت عاشورا از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۰۰ صبح منعقد می شود.

در پایان این اطلاعیه از عموم مردم ولایتمدار یزد و خانواده های شهدا و ایثارگران و سلسله جلیله روحانیت دعوت به شرکت در این مجلس شده است.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha