جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست همکاری های مشترک حوزه و آموزش و پرورش
نشست همکاری‌های مشترک حوزه و آموزش‌وپرورش در اهواز برگزار شد

حوزه/ نشست همکاری‌های مشترک حوزه و آموزش‌وپرورش خوزستان، با حضور معاون تبلیغ حوزه و جمعی از مسئولان حوزه و آموزش‌وپرورش خوزستان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست همکاری‌های مشترک حوزه و آموزش‌وپرورش خوزستان امروز با حضور معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

در این مراسم حجج‌اسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، شیر نژاد، مدیر مدارس امین استان خوزستان و رفیعی، سرپرست آموزش‌وپرورش خوزستان حضور داشتند.

مدارس امین از مهم‌ترین همکاری حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش است

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با اشاره به همدلی حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش خوزستان، گفت: مدارس امین از مهم‌ترین همکاری حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش است.

فعالیت ۲۷ مدرسه امین در خوزستان

همچنین حجت‌الاسلام شیرنژاد، مدیر مدارس امین استان خوزستان، با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۷ مدرسه امین در استان خوزستان فعال هستند، اظهارداشت: نمونه اجرا شده در خوزستان، در هیچ کجای کشور اجرایی نشده است و براثر این مدارس، شاهد اثرگذاری دانش‌آموزان بر کانون خانواده هستیم.

لزوم هم‌افزایی بیشتر حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، بر ضرورت هم‌افزایی بیشتر بین حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش سطح استان خوزستان تأکید و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی نخستین پردیس دانشگاه فرهنگیان ویژه معلم طلاب در خوزستان می‌تواند نقش بسزایی در تربیت معلم‌های دینی داشته باشد.

حرکت مدارس امین خوزستان قابل تقدیر است

اما آخرین سخنران این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور بود که وی با اشاره به فعالیت دو هزار و ۶۵۰ مدرسه امین در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: خوزستان با برخورداری از ۲۷ مدرسه امین رتبه نخست کشور از نظر توسعه کمی و کیفی بر کسب کرده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha