جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی، با بیان این‌که آموزش در تراز انقلاب اسلامی باید بسیار قوی‌تر از وضعیت فعلی باشد، گفت: با جدیت در تلاش هستیم تا معلمان دینی قوی در پردیس دانشگاه فرهنگیان طلاب تربیت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین نبوی، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، امروز در جریان سفر به اهواز و حضور در نشست همکاری‌های مشترک حوزه و آموزش‌وپرورش خوزستان، با بیان اینکه حرکت و فعالیت آموزش‌وپرورش حرکتی برای سعادت انسان و قیامت است، اظهارداشت: هر انسانی که به تقویت آموزش‌وپرورش کمک کند در واقع به قیامت خود کمک کرده است.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، با بیان این‌که آموزش در تراز انقلاب اسلامی باید بسیار قوی‌تر از وضعیت فعلی باشد، گفت: با جدیت در تلاش هستیم تا معلمان دینی قوی در پردیس دانشگاه فرهنگیان طلاب تربیت کنیم که در این خصوص با توجه به ظرفیت خوب خوزستان، طلاب و روحانیون این استان می‌توانند برای کشور نمونه باشند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دو هزار و ۶۵۰ مدرسه امین در سراسر کشور فعالیت می‌کنند، گفت: استان خوزستان با برخورداری از ۲۷ مدرسه امین رتبه نخست کشور را از حیث توسعه کمی و کیفی کسب کرده که قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی، با اشاره به موفقیت مدارس امین و استقبال خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندان خود در این گونه مدارس، خاطرنشان کرد: باتوجه به ارزیابی‌های انجام شده معدل و میزان اثرگذاری این مدارس بر دانش‌آموزان بسیار بالا گزارش شده و همین عامل سبب ترغیب والدین برای ثبت‌نام فرزندانشان در این مدارس شده است.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، روند فعالیت مدارس امین را تربیت محور عنوان کرد و گفت: خروجی این مدارس بیشتر از دیگر مدارس بوده و با توجه به رضایت قابل‌توجه خانواده‌ها از عملکرد این مدارس، باید به فعالیت و استمرار عملکرد آن‌ها کمک کرد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت مسئولان از مدارس امین، تصریح کرد: مبانی فعالیت این مدارس کاملاً قانونی بوده و خوشبختانه در مواقعی آن‌قدر روی دانش آموزان تأثیر مثبت گذاشته‌ایم که این اثرگذاری بر والدین نیز سرایت کرده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha