پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اکبرزاده

حوزه/ حجت الاسلام اکبرزاده گفت: امروز شیعه انگلیسی به دنبال بی‌هویت کردن عزاداری‌های امام حسین (ع) است و می خواهد ولایت‌پذیری را از عزاداری ها بگیرد که این بزرگترین مصیبت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام ناصر اکبرزاده امروز در مراسم عزاداری عصر تاسوعای حسینی که در مسجد ملا احمد خوی برگزار شد اظهار داشت: برای یاری امام زمان (عج) باید هزینه بدهیم؛ این عزاداری‌ها برای این است که خود را آماده کرده و با هم عهد و پیمان ببندیم و از انقلاب و اسلام دفاع کنیم و نباید به شعارهای تو خالی عده‌ای که بیان می‌کنند در عزاداری‌ها مسائل سیاسی مطرح نشود، توجه کنیم، بلکه باید از عزاداری‌های امام حسین (ع) برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کرده و در مقابل دشمن مقاومت کنیم.

وی با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی‌گری در هیئت‌ها و عزاداری‌ها، خاطرنشان کرد: امروز شیعه انگلیسی به دنبال بی‌هویت کردن عزداری‌های امام حسین(ع) است و می خواهد ولایت پذیری را از عزاداری‌ها بگیرد  که این بزرگترین مصیبت است، لذا باید برای مقابله با توطئه این افراد، اهداف قیام امام حسین(ع) در منابر تبیین شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی تصریح کرد: یکی از اهداف امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود که عمل به آن نشان‌گر درک صحیح اهداف امام(ع) است؛ امروز باید مسئولین از آمرین به معروف حمایت کنند و نباید این گونه باشد که یک آمر به معروف مورد ضرب و شتم قرار گیرد.

حجت الاسلام اکبرزارده ضمن تشکر از موضع رئیس قوه قضائیه در حمایت از امرین به معروف تاکید کرد: باید همه مسئولین تمام قد وارد میدان شده و در جهت احیای این فریضه الهی و زدودن خرافات از جامعه قدم بردارند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha