جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی جباری

حوزه/  حجت الاسلام جباری گفت: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی مردم را به سمت تقلید کورکورانه سوق می‌دهد و در این راه از فضای مجازی و ماهواره‌ها هم کمک گرفته و انواع روش‌های گناه و معصیت را ترویج داده و بی‌بند و باری را در جامعه افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام علی جباری، در مراسم شب عاشورای حسینی که در مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) تکاب برگزار شد با بیان اینکه مجالس امام حسین (ع) باید در جهت تقویت بصیرت مردم باشد، اظهار داشت: بصیرت دینی به انسان کمک می‌کند تا راه را بیابد و در مسیر امام حسین (ع) قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقامه نماز که یکی از اهداف قیام اباعبدالله (ع) بیان شده است باید سرلوحه کار ما قرار گیرد و نباید به بهانه‌های مختلف این واجب الهی را سبک شمرد.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی جهل و تقلید کورکورانه را دو عامل جدایی از دین شمرد و گفت: جهل انسان را از رسیدن به حقیقت و همراهی با رهبران الهی باز می‌دارد که در آیات قرآن و روایات ائمه معصومین (ع) به کرار مورد تاکید قرار گرفته و همین جهالت موجب شد در مقابل امام ایستاده و سر از تن ایشان جدا کنند.

وی افزود: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و دین اسلام مردم را به سمت تقلید کورکورانه سوق می‌دهد و در این راه از فضای مجازی و ماهواره‌ها هم کمک گرفته وانواع روش‌های گناه و معصیت را ترویج داده و بی‌بند و باری را در جامعه افزایش می‌دهد و در اثر همین تبعیت‌ها از دشمن سبک زندگی غربی جایگزین سبک زندیگی دینی می‌شود.

حجت الاسلام جباری، مقاومت و عزت را دو درس مهم قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: اباعبدالله الحسین (ع) برای احیای دین اسلام از عزیزترین افراد خود گذشت تا عزت و اسلام حفظ شود و ما باید راه ایشان را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: نباید برخی مسئولین در برابر کوچک‌ترین فشار دشمن خود را ببازند، بلکه باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار داده و با تأسی به سید وسالار شهیدان (ع) در مقابل دشمن مقاومت کنند.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha