جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام حسین

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: نباید در مقابل دشمن از خود ضعف نشان داد، پیام امام حسین (ع) حفظ عزت در مقابل دشمن است و کسانی که در مقابل دشمن لبخند می‌زنند باید از قمر بنی‌هاشم (ع) خجالت بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام محمود ابراهیمی، شامگاه دوشنبه در مراسم شب عاشورای امام حسین (ع)، در جمع مردم روستای یادگارلو با بیان اینکه عاشوار مکتب انسان است اظهار داشت: حضور قشرهای مختلف مردم در مجالس امام حسین (ع) نشانگر عشق و علاقه درونی مردم به مکتب امام حسین (ع) و قیام اباعبدالله (ع) است.

وی ادامه داد: نهضت عاشوار، نهضت ایثار، شجاعت و ایمان است و عزت، مهربانی و هدایت در عاشورا موج می‌زند، لذا ما باید از نور هدایت سیدالشهدا (ع) استفاده کنیم و این زمانی میسّر است که قلب‌ها برای تابیدن این نور آماده باشد.

امام جمعه نقده اضافه کرد: 1400 سال قبل امام حسین (ع) از مردم طلب یاری کرد و آن روز به صدای هل من ناصر حضرت پاسخ داده نشد، اما امروز مردم ایران با صدای رسا به ندای هل من ناصر سیدالشهدا (ع) جواب داده و در مقابل دشمن مقاومت می کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که عزاداری‌های امام حسین (ع) را مورد تمسخر قرار می‌دهند، افرادی هستند که در اثر جهل از راه حقیقت جدا شده و از هدایت الهی بی نصیب هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: دشمن امروز با استفاده از فضای مجازی و ترویج بی‌بندو باری می‌خواهد جامعه را از هدایت الهی باز دارد، اما عزاداری‌ امام حسین (ع) این توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه نقده تصریح کرد: نباید در مقابل دشمن از خود ضعف نشان داد، پیام امام حسین (ع) حفظ عزت در مقابل دشمن است و کسانی که در مقابل دشمن لبخند می‌زنند باید از قمر بنی‌هاشم (ع) خجالت بکشند.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha