پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، یکی از مهم‌ترین پیام‌های قیام اباعبدالله الحسین(ع) اقامه نماز دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد بعداز اقامه نماز ظهر عاشورا در جمع عزاداران حسینی اظهار داشت: اینکه در ظهر عاشورا وجود مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) دست از جنگ کشید و نماز اول وقت را به جماعت اقامه کرد دارای پیام بزرگی برای جهانیان است.

وی افزود: سیدالشهدا(ع) با اقامه نماز اول این پیام را به جهانیان مخابره کرد که هیچ عملی مهم‌تر از نماز اول وقت نیست. امروز اگر در جامعه شاهد آسیب‌های اجتماعی فراوانی هستیم به این دلیل است که به اقامه نماز جماعت و نماز اول وقت توجه لازم و کافی نداریم.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: انتظار می‌رود اقامه نماز جماعت و اول وقت اولویت جامعه اسلامی باشد چراکه در سایه آن بسیاری از گره‌های جامعه گشوده خواهد شد.
وی اظهار داشت: امیدواریم به روزی برسیم که تمام هیات‌های عزاداری هنگام نماز، عزاداری را متوقف کرده و نماز جماعت اول وقت را برپا کنند چراکه سید الشهدا(ع) در روز عاشورا دست از جنگ کشید و نماز جماعت برپا کرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عزاداری مردم خوزستان در تاسوعا و عاشورای حسینی را ستود و بیان کرد: مردم خوزستان با وجود گرمای هوا در این ایام به عزاداری پرداختند و نماز ظهر عاشورا را با شکوه پرداخت کردند.
وی به همایش بزرگ اربعین اشاره و به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که در طول مسیر با محرومان همدردی کنند تا درد و رنج اهل بیت (ع) را بیشتر احساس کنند.

لازم به ذکر است، نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور جمعی از عزاداران حسینی (ع) اقامه شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha