پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین از اجرای برنامه های فرهنگی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین در بارگاه مطهر طفلان مسلم، در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار در دیدار با مسئولین بارگاه مطهر طفلان مسلم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع)، از اجرای برنامه های فرهنگی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین در این مکان معنوی خبر داد و گفت: سالهای گذشته مبلغین و طلاب حوزه علمیه قزوین در این بارگاه با برنامه هایی از قبیل خاطره گویی، بررسی واقعه عاشورا، پخش فیلم واقعه کربلا با استفاده از دوربین واقعیت مجازی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات زائرین و ... فعالیت داشتند.

مسئول روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: با برنامه ریزی وجلسات منظم با مسئولین این بارگاه مطهر امسال در تلاش هستیم که برنامه ها و فعالیت های متنوع فرهنگی  و مذهبی را در این بارگاه به اجراء در آوریم.

وی همچنین در بازدید از برخی پروژه های در دست احداث بارگاه مطهر طفلان مسلم، بیان کرد: مردم استان قزوین در بازسازی عتبات عالیات، بویژه حرم طفلان مسلم همچون گذشته حضوری پررنگ و مثمر ثمر خواهد داشت.

حجت الاسلام افشارهمچنین با حضور در سرداب طفلان مسلم، قبور مطهر این دو شهید مظلوم را زیارت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha