جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مختاری با دبیر جماعت اسلامی پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی که برای دیدار و رایزنی با مراکز علمی، دانشگاهی و دینی پاکستان به این کشور سفر کرده است با "لیاقت بلوچ" دبیر جماعت اسلامی پاکستان دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی که برای دیدار و رایزنی با مراکز علمی، دانشگاهی و دینی پاکستان به این کشور سفر کرده است با "لیاقت بلوچ" دبیر جماعت اسلامی پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری نیز از لیاقت بلوچ برای حضور در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به صورت رسمی از طرف آیت الله اراکی دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دعوت به عمل آورد که مورد استقبال وی قرار گرفت و آمادگی خود را برای حضور در این کنفرانس اعلام کرد.

در این دیدار دبیر جماعت اسلامی پاکستان ضمن استقبال از رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشورمان به بیان خاطرات خود از دیدارهایی که با حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری داشت پرداخت.
وی با اشاره به سابقه بازدید خود از دانشگاه مذاهب اسلامی، افزود: دانشگاه مذاهب اسلامی یک دانشگاه ویژه و ممتاز است. امروز همه ما به چنین دانشگاهی نیاز داریم در دوره ای که دشمن به اختلافات دامن می زند باید چنین دانشگاهی باشد که از چالش ها و مشکلات بکاهد.

گفتنی است لیاقت بلوچ دبیر جماعت اسلامی پاکستان است و چندین دوره نماینده پارلمان این کشور بوده و ریاست دانشگاه پنجاب را نیز بر عهده داشته و از چهره های برجسته ملی پاکستان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha