پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 863782
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۸
کلاس درس طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از تحصیل 83 طلبه سطح یک و دو در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام روح الله سراوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه سال تحصیلی مدارس علمیه در یک بازه زمانی انتخابی از طرف مدارس آغاز می شود، گفت: سال تحصیلی طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از دوم شهریورماه آغاز شده است و هم اکنون طلاب این مدرسه مشغول فراگیری علوم حوزه هستند.  

وی با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جاری 12 طلبه در این مدرسه پذیرش شده است، افزود: طلاب جدیدالورود با شرکت در دوره های مورد نیاز برای ورود به حوزه، در حال فراگیری دروس حوزوی  هستند.  

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه در این مدرسه طلاب علاوه بر گذارندن دوره های تهذیبی و آموزشی می توانند از برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز استفاده کنند، خاطر نشان کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته طلاب می توانند در رشته های ورزشی فوتسال و والیبال در محوطه این مدرسه که دارای امکانات لازم برای انجام این رشته های ورزشی است فعالیت داشته باشند.  

حجت الاسلام سراوندی در ادامه با بیان اینکه برخی از اساتید و طلاب این مدرسه علاوه بر تدریس و تحصیل، در ماه محرم مشغول تبلیغ هستند، یادآور شد: طلاب و اساتید معمم که دارای شرایط تبلیغ هستند در این ایام آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) را در مساجد، حسینیه ها و تکایا تبلیغ و تبیین می کنند.  

وی در پایان با اشاره به اینکه ماه های محرم و صفر فرصتی مغتنم برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی اسلامی است، گفت: مبلغان و ذاکران اهل بیت(ع) باید با اخلاص، دلسوزی و همت جهادی برای جذب جوانان تلاش کنند.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha