پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه برغم دشمنی های جبهه استکبار و ایادی منطقه ای و تحریمهای ظالمانه، این تدابیر حکیمانه امامین انقلاب بوده که ما را از دریای طوفانی مشکلات عبور داده و هم اکنون به ساحل نجات رسانده، گفت: اقتدار 40 ساله انقلاب مرهون فرهنگ عاشورایی است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی با گفتگو با خبرنگار خبرگزاری» حوزه» در کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام سوگواری عزای حسینی(ع)، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی الگو گرفته از مکتب عاشوراست، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در اواخر قرن بیستم برای هیچیک از دو بلوک ابرقدرت شرق و غرب و نخبگان نظریه پرداز آن روز جهان باور کردنی نبود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه حضرت امام(ره) با تاسی از آموزه های قرآنی و قیام عاشورای حسینی(ع) سلطۀ اختاپوسی تفکرات کمونیستی شرق و سرمایه داری غرب را باطل کرد، افزود: شکست منافقین در ترورهای کور خیابانی و به شهادت رساندن یاران امام(ره) و پیروزی در دفاع مقدس در واقع خود یک جنگ جهانی بود؛ نشأت گرفته از روحیه عاشورایی بود.

وی ادامه داد: با تکیه بر فهم صحیح از فرهنگ عاشورا و ایستادگی در مقابل دشمنان، گام دوم انقلاب را با تدابیر حکیمانه ولایت برخواهیم داشت.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه با حضور مسئولین انقلابی در رأس نظام و داشتن دغدغه خدمت به مردم؛ بدور از زندگی اشرافی، می شود عدالت اجتماعی را در تمام سطوح جامعه اجرا نمود، گفت: غفلت از تفکرات امامین انقلاب در موضوع خدمت رسانی به صاحبان اصلی انقلاب باید در مرحله عمل جبران شود.

وی تصریح کرد: انقلاب نیاز به پوست اندازی دارد و کسانی که روحیه انقلابی خود را از دست داده و در دشمن شناسی دچار تردید شده اند باید مسئولیت را به جوانان واگذارند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه برغم دشمنی های جبهه استکبار و ایادی منطقه ای و تحریمهای ظالمانه، این تدابیر حکیمانه امامین انقلاب بوده که ما از دریای طوفانی مشکلات عبور داده و هم اکنون به ساحل نجات رسانده، تصریح کرد: اقتدار 40 ساله انقلاب مرهون فرهنگ عاشورایی است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه در صدر اسلام و قیام عاشورا؛ جوانان با تکیه بر رهبران الهی، صحنه هایی از رشادت و پیروزی های چشمگیر را رقم زدند که در تاریخ ماندگار خواهد بود، گفت: جوانان انقلابی با تأسی از مکتب حیاتبخش عاشورا در 40 سال گذشته ثابت نمودند که در صورت اعتماد به آنان تحول آفرینند.

وی در پایان اظهار کرد: تحولات علمی در جمیع جهات و صنعت دفاعی در کشور مرهون بچه هیئتی ها است که با فتح قله های پیشرفت، چشمان جهانیان را خیره کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha