پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله قائم مقامی

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر می خواهید کشف حجاب کنید در خانه خودتان جلوی نامحرم کشف حجاب کنید، چرا این کار را به خیابان ها کشیده اید؟. دشمنان باطن جامعه و حکومت را نشانه گرفته اند و می دانند که مشاهده صحنه های کثیف جنسی جامعه را از درون خراب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام والمسلمین سید محمد قائم‌ مقامی، از اساتید حوزه و دانشگاه، شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید مدنی، در مسجد مهدیه همدان با تاکید بر این که کافر تنها حکومت کار ندارد و با درون انسان ها نیز کار دارد اظهار داشت: وقتی حکومت در دستان ظالم است هدف اصلی آن ها حاکم شدن بر افراد است.

وی افزود: باید بدانیم اگر حاکمیت آمریکا بر ما بر قرار باشد امکان این که در ظل حاکمیت آمریکا معنویت و عرفان داشته باشیم خیال باطلی است چرا که آمریکا با درون انسان ها هم کار دارد.

 استاد حوزه و دانشگاه پشتوانه حاکمیت ها را درون و باطن افراد جامعه دانست و گفت: هر حکومتی دارای عمق استراتژیک خاص خودش می باشد، به این معنی که نیازمند عمق در جامعه است و عمق حاکمیت نیز نفوذ در عمق انسان ها است و تفاوتی هم بین حکومت اسلامی و استکبار ندارد.

وی تصریح کرد: حکومت ها به دنبال آن هستند که مردم را به رنگ خودشان در بیاورند و لذا امروز در شرایطی قرار داریم که اگر نتوانیم با حکومت طاغوت در بیرون مبارزه نکنیم نمی توانیم خداوند را در درون خودمان حاکم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قائم‌ مقامی با بیان این که زیر سایه حکومت محمد رضا پهلوی نمی توان دین داشت، مگر اینکه با او مخالفت کنیم، خاطر نشان کرد: عالم عارف، اهل جهاد است، جهاد به این معنی که من برای از بین رفتن حاکمیت طاغوت باید تلاش و جهاد کنم.

وی یادآور شد: علت اینکه عارفان بر حق و در راس آن امام خمینی(ره) اهل جهاد بوده و هستند این است که این افراد در گام اول در درون خود به جهاد پرداخته اند و به معرفت درونی رسیده اند و برای حفظ این معرفت درونی معتقد هستند که خداوند در جامعه باید حکومت کند.

این استاد حوزه و دانشگاه به نقشه های دشمن علیه اسلام اشاره کرد و گفت: توجه به این نکته ضروری است که چرا شیطان به دنبال علنی کردن گناه است؟ اگر می خواهید کشف حجاب کنید در خانه خودتان جلوی نامحرم کشف حجاب کنید، چرا این کار را به خیابان ها کشیده اید؟. دشمنان باطن جامعه و حکومت را نشانه گرفته اند و می دانند که مشاهده صحنه های کثیف جنسی جامعه را از درون خراب می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) این درس را به همه ما دادند که معنای انتظار ظهور امام زمان این نیست که گوشه ای بشینیم و کاری انجام ندهیم و بگوییم که حضرت خود به خود ظهور خواهند کرد، بلکه توجه به معنویت و زمینه سازی ظهور از اصلی ترین اهداف امام(ره) بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha