جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیرمدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه دشمن در مراودات دیپلماسی وقعه ای به تعهدات خویش در برجام نداشت و به دنبال صید ماهی از آب گل آلود بود، گفت: عبور از خط قرمزهای مورد نظر رهبر انقلاب، دشمنان را به طمع انداخت.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تاکید بر اینکه کوتاهی از مواضع هسته ای موجب تضعیف روحیه آحاد جامعه می شود، گفت: با وجود دانشمندان جوان با روحیه عاشورایی در مسیر غنی‌سازی نباید به محدودیت های پیشنهادی دشمنان اعتنا کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه جمله «برجام تصمیم نظام و مورد تایید رهبری است» یک دروغ محض و ظلم و فریب بزرگ است، افزود: مقام معظم رهبری برجام را مشروط به ۹ شرط مهم و ده ها هشدار کردند؛ نامه  ۹ بندی به عنوان سند مغایرت برجام با تصمیم نظام است، چراکه تقریبا چیزی از این شروط اجرا نشد.

وی در ادامه افزود: بد عهدی شیطان بزرگ در عمل به تعهدات خویش پس از امضای برجام، پیش بینی مقام معظم رهبری را در خصوص خباثت آمریکایی ها به اثبات رساند.

مدیرمدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه دشمن در مراودات دیپلماسی وقعه ای به تعهدات خویش در برجام نداشت و به دنبال صید ماهی از آب گل آلود بود، گفت: عبور از خط قرمزهای مقام معظم رهبری، دشمنان را به طمع انداخت.

حجت الاسلام کرمی نیا با بیان اینکه با تلاش و غیرت دینی دانشمندان ایران اسلامی توانستیم بر دانش هسته ای مسلط شویم و در غنی سازی خودکفا شویم، اظهار کرد: به چه دلیل باید از مرزهای پیشرفت و افتخار عقب نشینی کنیم، در صورتی که هیچ قدرتی در دنیا ما را مورد حمایت قرار نداده است.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها با واحد تُناژ تحریم اضافه می‌کنند و دولت با واحد ذَرّه دستورِ کاهش تعهد را می دهد.

مدیرمدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در پایان گفت: غفلت از هشدارهای رهبر انقلاب در خصوص بد عهدی آمریکا، خسارتی را از جمیع جهات به مردم تحمیل کرد که در دراز مدت تبعات منفی آن معلوم می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha