جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان از سفر یک‌روزه قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها، به این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حسن رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با تائید این خبر اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها، چهارشنبه این هفته به استان سمنان سفر می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به سفر حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها در روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه به این استان، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و متعددی برای سفر قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها به استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: حضور در آئین افتتاحیه سال تحصیلی ۹۹-۹۸ حوزه‌های علمیه استان به میزبانی مدرسه علمیه صادقیه شهرستان سمنان، نشست با اعضای شورای حوزه علمیه استان سمنان و نشست با ائمه جمعه استان و اعضای شورای راهبردی قرارگاه های فرهنگی استان از جمله برنامه های قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها در سفر به سمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: نشست با مدیر و معاونین مدیریت حوزه علمیه و مدیران مدارس علمیه استان و دیدار با خانواده روحانی شهید حمیدرضا میلانی، از دیگر برنامه های قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها در سفر به این استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha