جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱۳-۳۳-۱۸.jpg

حوزه/ خانم رضایی با بیان این که حضور در منطقه الکراده بغداد با هدف معرفی بانوی تراز انقلاب اسلامی صورت گرفت، گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) جمعی از اساتید و دانش آموختگان مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر در سفری علمی به عراق عزیمت کردند.

خانم مریم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: جمعی از اساتید و فعالان حوزه بین الملل مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر به مدیریت خانم خدیجه جلالی در سفر به بغداد پایتخت عراق، از مراکز علمی، فرهنگی و دینی این شهر بازدید و با مسئولان مربوطه دیدار و گفتگو کردند.

وی افزود: مرکز علمی، دینی و فرهنگی «معهد القاسم التجربیه» یکی از مراکز آموزش های علوم دینی در منطقه الکراده شهر بغداد است که علاوه بر فعالیت های دینی و مذهبی، در بخش به آموزش مهارت های هنری، فرهنگی، آموزش زبان های انگلیسی، عربی و فرانسوی، برای جوانان این منطقه فعالیت دارد.

مسئول واحد بین الملل مجتمع کوثر، ابراز داشت: خانم حیدری مدیر این مرکز که خود مطالعات علوم اسلامی وتحصیلات حوزوی دارد، طی سخنان کوتاهی به ارائه فعالیت های انجام شده به هیئت ایرانی پرداخت. از جمله اهداف این مرکز از برگزاری دوره ها تثبیت عقاید شیعی است که کلیه سطح تحصیلی از دبستان تا دانشگاه را در بر می گیرد.

وی گفت: این مرکز در یک منطقه شیعه نشین واقع شده است که به دلیل پراکندگی مدارس و مسیحی نشین بودن منطقه عقاید شیعی در معرض آسیب و تضعیف بوده که الحمدلله با فعالیت های انجام شده توفیقات خوبی به دست آمده است. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha