جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
images.jpg

حوزه/ حجت الاسلام خدادادی گفت: امام حسین (ع) هدف از نهضت خود را احیای اسلام ناب محمدی (ص) و برگشت جامعه به صراط مستقیم و اسلام اصیل قرار داد و انقلاب اسلامی نیز بر همین مبنا برای رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام مهدی خدادادی در جمع طلاب و شماری از بانوان شهرستان بندرترکمن، بیان کرد: ماندگاری آرمان‌ های امام راحل(رض) در انقلاب اسلامی از نهضت عاشورایی نشات گرفته است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ همیشه حق و باطل در مقابل هم بودند، ولی قرآن وعده پیروزی نهایی  حق بر باطل را  داده است.

کارشناس مذهبی ماه محرم را فرصت مناسبی برای خودسازی و پیوند با اسلام، ائمه اطهار(علیهم السلام) و ولایت دانست و گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورایی بایستی از جانب ما مبلغان دین تبلیغ و تعمیق شود.

حجت الاسلام خدادادی تصریح کرد: رمز موفقیت و راز جاودانگی انسان در همیشه تاریخ بستگی به استقامت و پایداری در مقابل سختی های راه دارد و امام حسین علیه السلام با استقامت و آزادگی خود در برابر بنای شرک و اساس کفر و بذل جان و تمام هستی خود در این راه مقدس، باعث دمیدن روح پایداری و آزادی در میان مردم شد، به طوری که در قیام های بعد از آن حضرت، این امر به خوبی مشهود است.

وی اضافه کرد: امام حسین (ع) هدف از نهضت خود را احیای اسلام ناب محمدی (ص) و برگشت جامعه به صراط مستقیم و اسلام اصیل قرار داد و انقلاب اسلامی نیز بر همین مبنا برای رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت.وی اظهار کرد: الگوی آزادی خواهان و آزادگان جهان که در راه استقلال و رهایی از ستم و طاغوت ها می جنگند، قهرمانی های شهدای کربلاست.

این کارشناس فرهنگی اظهار کرد: الگوی آزادی خواهان و آزادگان جهان که در راه استقلال و رهایی از ستم و طاغوت ها می جنگند، قهرمانی های شهدای کربلاست.

وی خاطرنشان کرد: در سایه آزادگی است که ارمغان عاشورا برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، همانگونه که امام خمینی رحمة الله علیه و شهدای 8 سال دفاع مقدس با استقامت در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند امروز وظیفه ما سنگین تر است که از این سرمایه های گرانبها محافظت کنیم و به دست صاحب اصلی خود برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha