شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس گفت: سیدالشهدا(ع) بیعت با یزید را نپذیرفت، چراکه یزید فردی فاسق بود، درواقع بیعت نکردن با فرد فاسق، یک فرهنگ عمومی است که هر کسی مانند یزید باشد سید الشهدا(ع) با آن جمع نمی‌شود.

حجت الاسلام علیرضا دیلم در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، اربعین حسینی را اجتماع جهانی داسنت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی نقشی را ایفا کرد که امروز شاهدیم  از تمام نقاط دنیا در اربعین جمع می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه سخن و راه امام حسین(ع) جهانی بود، افزود: سید الشهدا(ع) بیعت با یزید را نپذیرفت، چراکه یزید فردی فاسق بود، درواقع بیعت نکردن با فرد فاسق، یک فرهنگ عمومی است که هر کسی مانند یزید باشد، سید الشهدا(ع) با آن جمع نمی‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) برای نشان دادن دین حقیقی و امر به معروف بود و این به معنای مبارزه با فسق و ظلم است.

وی، هدف از قیام امام حسین(ع) را نجات امت دانست و عنوان کرد: سید الشهدا(ع) می‌خواست مردم را از ظلم و فساد در دنیا نجات دهد.

حجت الاسلام دیلم در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگی که امام حسین(ع) بنا کرد مختص به همه زمان‌ها است از این رو امام(ع) مسیر مبارزه با فساد و ایستادگی در برابر ظلم را برای ما تبیین کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha