جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسیج رسانه

حوزه/ رئیس بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه نیاز به شورای حل اختلاف رسانه داریم، گفت: استان فارس در موضوع رسانه جزو کم حاشیه ترین استان ها به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مصطفی اژدری، پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه که در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، با اشاره به اینکه نیت ما خدمت به مردم درچارچوب نظام مقدس اسلامی است، اظهار داشت: جلسات را به گونه ای تنظیم می کنیم که هر چند مدت یک بار با یکی از بزرگان نشستی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در جمع هیئت اندیشه ورز رسانه افرادی را انتخاب کرده ایم که از طیف های مختلف فکری باشند، افزود: اینگونه نبوده که طیف های رسانه، مختص جناح خاصی باشد، در واقع از همه طیف ها در این جمع حضور دارند.

رئیس بسیج رسانه استان فارس با تاکید بر اینکه استان فارس در موضوع رسانه جزو کم حاشیه ترین استان ها به شمار می رود، تصریح کرد: بیش از چندین مدیر در این جمع حضور دارند که از گرایش های  مختلف هستند، اما همه در کنار یکدیگر فعالیت می کنند.

وی به نزدیک بودن زمان آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: در گذشته افرادی از اهل رسانه را داشتیم که به حق انتقاد هایی را از برخی افراد داشته اند، اما توبیخ شده اند، از این رو انتظاری که داریم این است که اهل رسانه می خواهند استقلال داشته باشند و این امر نیاز به حمایت دستگاه قضایی دارد.

اژدری خواستار تشکیل شورای حل اختلاف رسانه  شد، خطاب به مدیرکل دادگستری استان فارس، گفت: انتظار می رود که این جلسه آخرین جلسه نباشد و جلسات دیگری را برای ارائه گزارش با حضور شما داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha