پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه تصریح کرد: تامین خوراک رسانه های ماهواره ای و لجن پراکنی ماجرای دروغین دختر آبی، همراه با دروغ پردازی هماهنگ برای زیر سؤال بردن نظام اسلامی از هیچ فرد و جریان سیاسی قابل قبول نیست.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت عزای حسینی(ع)، با اشاره به اینکه در ماجرای دروغین دختر آبی عده ای بدون هیچ گونه بررسی صحت و سقم موضوع، آتش بیار معرکه دشمن شدند، گفت: آیا سخنان و مواضع عجولانه و بدون مدرک برخی نمایندگان، دعوت به آشوب اجتماعی و تشویش اذهان عمومی نیست؟

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با بیان اینکه دلسوزان نظام اسلامی از عدم برخورد قانونی با تحریک کنندگان متعجب اند که آیا حتما باید فتنه۸۸ تکرار شود تا این مأموران آشوب، توبیخ شوند؟ افزود: امیدواریم  شیپورچی های دشمن که از نگاه بی بی سی پنهان نمانده اند از نگاه تیزبین مسئولان قضایی و ضابطان محترم نیز پنهان نمانده باشند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه چرا برخی مسئولان اصلاح‌طلب و سلبریتی ها برای حل مشکل زنان و دختران یقه پاره نمی‌کنند و در صدد تولید خوراک برای رسانه های سلطنت طلب و ضد انقلاب هستند، گفت: عمله های پیاده نظام دشمن با نشر دروغ و تهمت های ناروا به دستگاه قضایی بدون دلیل و مدرک قانونی، حتی نظام را هم از اتهامات واهی بی‌نصیب نگذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که برخورد انقلابی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی عرصه را بر دزدان بیت المال تنگ کرده و دشمنان اخیراً چند شکست ننگین را تجربه نموده اند، به دنبال سوژه‌ای برای سیاه‌نمایی علیه اسلام و انقلاب بودند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به اینکه تامین خوراک رسانه های ماهواره ای و لجن پراکنی ماجرای دروغین دختر آبی، همراه با دروغ پردازی هماهنگ برای زیر سوال نظام اسلامی از هیچ فرد و جریان سیاسی قابل قبول نیست، گفت: تشویش اذهان عمومی و زمینه‌سازی برای آتش تهیه دشمن جرم است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه پروژۀ زشت و هماهنگ ماجرای دختر آبی، گرچه با تنویر افکار عمومی ناکام ماند، اما مدتی روح جامعه را منشنج نمود، ابراز داشت: از کاسه لیسان شبکه های ضد انقلاب و برخی سایت های حق العمل کار که در قبال اخذ پول، حرف مفت می زنند انتظاری نیست، لکن اظهارات ساده لوحانه و مغرضانه برخی نمایندگان، قابل گذشت نیست.

وی در پایان گفت: شایسته است دستگاه های فرهنگی با نظارت در خصوص پیشگیری از وقوع چنین اتفاقی و همچنین مراکز امنیتی و قوه قضائیه با مسببین کذایی، برخورد عادلانه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha