سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مرکز مشاوره کرمان

حوزه/ در جلسه‌ای با حضور نمایندگان حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان کرمان، فرایند راه اندازی مرکز مشاوره استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، ظهر امروز حجت‌الاسلام محمدمهدی صنعتی‌زاده، مسئول دفتر مشاوره حوزه علمیه استان کرمان از برگزاری جلسه‌ای به منظور راه‌اندازی مرکز مشاوره حوزه استان خبر داد.

وی ادامه داد: این جلسه که با حضور نمایندگان حوزه علمیه برادران حجج‌اسلام احمد مومنی معاون تهذیب حوزه علمیه استان و محمدمهدی صنعتی‌زاده و همچنین نمایندگان حوزه خواهران: سرکار خانم توکلی معاون فرهنگی حوزه خواهران استان و جمعی از خواهران طلبه‌ مشاور که دوره‌های تکمیلی مشاوره را طی کرده‌اند، برگزار شد.

حجت‌الاسلام صنعتی‌زاده هدف از برگزاری این جلسه را بررسی ظرفیت‌های حوزوی و پتانسیل مشاوران حوزه جهت راه‌اندازی مرکز مشاوره و تکمیل کادر این مرکز بیان کرده و گفت: قرار است این مرکز در چهار حوزه‌ 1. تحصیلی و استعداد سنجی 2. خانواده 3. مشاوره پیش از ازدواج 4. درمان اختلالات روانی، مورد بهره‌برداری طلاب قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های پیش‌تر دفتر مشاوره افزود: قریب به شش ماه است که دفتر مشاوره حوزه علمیه کرمان در حال خدمت‌رسانی به طلاب و خانواده‌های ایشان  است و تاکنون در این دفتر بیش از 250 جلسه مشاوره و بالغ بر 60 کارگاه مشاوره ویژه طلاب و خانواده های آنان برگزار گردیده است.

گفتنی است، طلاب می‌توانند جهت ارتباط با دفتر مشاوره و یا اخذ نوبت جهت مشاوره حضوری با شماره 034-32535214 تماس حاصل نمایند و یا فعالیت‌های این دفتر را از طریق کانال ایتا به نشانی https://eitaa.com/moshavere_kerman مراجعه فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علي شريفي نزاد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 0
    درخواست مشاوره وكمك
  • میلاد IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    خوب است