سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ امام جمعه شهرستان تاکستان به استقبال خوب جوانان برای ورود به حوزه علمیه این شهر اشاره کرد و گفت: هرساله داوطلبان زیادی برای ورود به این مدرسه که یادگار مرحوم آیت الله شالی است مراجعه می کنند، ولی به دلیل کمبود فضای مناسب، پاسخگوی آنها نیستیم، چرا که حجره های این مدرسه جوابگوی طلاب نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب مدرسه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع اخلاق، گفت: امروز آحاد مردم، طلاب متخلق به اخلاق حسنه را بیشتر دوست دارند.

امام جمعه تاکستان خاطرنشان کرد: طلبه ای که عالم باشد، ولی از سرمایه اخلاق بی بهره باشد، چه بسا بر اساس روایات واحادیث ائمه معصومین (ع) به گمراهی کشیده می شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به رسالت امروز روحانیت اشاره و بیان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد و ترویج شبهات اعتقادی و تضعیف امنیت اجتماعی، در تلاش هستند که در حوزه جنگ نرم موفقیت هایی را کسب کنند، لذا رسالت خطیر روحانیت در این عرصه بسیار مهم است.

حجره ها جوابگوی طلاب نیست

 امام جمعه شهرستان تاکستان به استقبال خوب جوانان برای ورود به حوزه علمیه این شهر اشاره کرد و افزود: هرساله داوطلبان زیادی برای ورود به این مدرسه که یادگار مرحوم آیت الله شالی است مراجعه می کنند، ولی به دلیل کمبود فضای مناسب، پاسخگوی آنها نیستیم، چرا که حجره های این مدرسه جوابگوی طلاب نیست.

نگاه مدیر جدید حوزه علمیه قزوین پسندیده است

 حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: خوشبختانه مدیریت جدید حوزه علمیه قزوین، یک نگاه یکسان و غیر تبعیضی نسبت به طلاب، اساتید و مدارس علمیه استان دارد که امیدواریم در زمان حضور ایشان، شاهد تعالی و پیشرفت حوزه علمیه در این شهر باشیم.

یادآوری می شود، مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در حال حاضر ۱۵۰ طلبه و ۱۵ استاد دارد و در ده پایه تحصلی فعال است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha