پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 864035
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
معارفه مدیر مدرسه محمودیه

حوزه/ در مراسمی، حجت‌الاسلام روح‌الله زمزم زاده به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه محمودیه کرمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، امروز طی جلسه‌ای مراسم تودیع حجت‌الاسلام یدالله صادقی و معارفه حجت‌الاسلام روح‌الله زمزم زاده مدیران قدیم و جدید مدرسه علمیه محمودیه کرمان، در محل این مدرسه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین الله‌وردی، مدیر حوزه علمیه کرمان در ابتدای مراسم ضمن خوشامدگویی به حضار، از تاریخ حوزه علمیه کرمان گفت و بیان کرد: حوزه علمیه تنها جایی است که تقدس دارد و تدریس و تحصیل در آن صرفا جهت کسب رضایت خدا و رضوان الهی است نه مطالبه گری دنیایی؛ اما در زمان رضا شاه حوزه‌های علمیه در تصرف غیر طلاب بود و به دارالمساکین تبدیل شد.

وی با اشاره به تعدادی از خادمان واقعی حوزه کرمان افزود: بعد از این دورانِ افول، به همت مرحوم آیت‌الله صالحی کرمانی، مدارس شهر کرمان احیا و با تلاش بی‌وقفه آیت‌الله جعفری و مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین نیشابوری به رونق این مدارس افزوده شد. هم‌اکنون نیز مدارس کرمان تحت مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی به کار خود ادامه می‌دهند. 

مدیر حوزه علمیه استان کرمان با اشاره به مدرسه علمیه محمودیه، ادامه داد: این مدرسه از زمان فعالیت خود بعد از انقلاب اسلامی مدیران مختلفی را از جمله حجج‌اسلام آقایان حسینی، خلیلی و صادقی به خود دیده است،اما حجت‌الاسلام صادقی در مدت هفت سال مدیریت خود خدمات بسیار ارزنده‌ای را برای مدرسه و طلاب انجام داد و طلاب زیادی را تربیت کرد.

 الله‌وردی با اشاره به مدیر جدید مدرسه افزود: حجت‌الاسلام زمزم‌زاده از دانش‌آموختگان شهر کرمان هست و تحصیلات خود را در همین مدارس گذراند و بعد از اتمام سطوح عالی، در محل مدیریت حوزه علمیه استان مشغول به خدمت شد تا اینکه الان و بعد از صلاحدید هیئت امنای مدرسه‌ی محمودیه و تایید مدیریت استان، تمشیت این مدرسه را در دست گرفته است.

گفتنی است، در این جلسه آیت‌الله جعفری رئیس شورای حوزه علمیه استان، حجج‌اسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کرمان، الله‎وردی مدیر حوزه علمیه استان، رضایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان، و کادر، اساتید و طلاب مدرسه محمودیه و اساتید برجسته کرمانی با حضور خود از تلاش‌های بی‌وقفه حجت‌الاسلام صادقی تشکر کردند و در پایان حجت‌الاسلام زمزم زاده حکم خود را از دستان امام جمعه کرمان دریافت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha