چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌ الاسلام مصطفی توکلیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام توکلیان گفت: هشت سال جنگ تحمیلی میراث گران قیمت ملت ایران است، زیرا مردم غیور این خاک مقدس، پیروزی را با ایمان و روحیه مجاهدت در راه خدا به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، به میزبانی دفتر خود اظهار داشت: رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین افتخار برای جامعه به شمار می‌روند و سندی از تاریخ افتخارات این مرز و بوم در دفاع از کیان اسلامی هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان  اینکه ولایتمداری و اطاعت از رهبری، رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است، تصریح کرد: با وجود کمبود سلاح در برابر دشمن، رزمندگان با توکل بر خدا و اطاعت از رهبری به پیروزی رسیدند.

وی افزود: اگر امروز شاهد پیشرفت در عرصه صنایع  دفاعی، پزشکی، صنعتی و ... در  کشور هستیم و در بخش‌های مختلف در دنیا حرف برای گفتن داریم، آن را باید مرهون ایثار، رشادت و تجربیات نیروهای مسلح در 8 سال جنگ تحمیلی بدانیم.

حجت‌الاسلام توکلیان خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی میراث گران‌قیمت ملت ایران است، زیرا مردم غیور این خاک مقدس، پیروزی را با ایمان و روحیه مجاهدت در راه خدا به دست آوردند و  امروز باید رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان و نوجوان بازآفرینی کنیم.

وی مجموعه عوامل صداوسیمای سمنان را بازوی توانمند رسانه‌ای برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و خواستار انجام کارهای مشترک فرهنگی و هنری برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha