سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شفیع زاده در سمنان

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور از تعامل و همکاری های خوب بسیج طلاب و حوزه علمیه سمنان با یکدیگر تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غلامرضا شفیع‌زاده، مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، امروز با حضور در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان سمنان، با حجت الاسلام و المسلمین رستمیان مدیر حوزه علمیه این استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری های خوب بسیج طلاب و حوزه علمیه سمنان با یکدیگر، از این همکاری ها تقدیر کرد.

وی نسبت به همکاری و تعامل بیشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حوزه علمیه در تقویت بسیج اساتید، طلاب و روحانیون قول مساعد داد و در این نشست راه های افزایش و تقویت بیش از پیش بسیج طلاب و حوزه علمیه سمنان با یکدیگر بررسی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه بسیج نهادی است که در نظام اسلامی، در طول تاریخ شکل گیری آن، همواره نقش آفرین بوده است، اظهار داشت: ما خواستار افزایش فعالیت بسیج طلاب در مدارس علمیه این استان هستیم و مدیران مدارس علمیه استان سمنان نیز هم انقلابی اند و هم بسیجی وار عمل می کنند و باید فعالیت های پایگاه های بسیج در سطح مدارس بیش از پیش افزایش یابد.

بر پایه این گزارش، دیدار با حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه این استان به منظور پیگیری امورات مرتبط با سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان از دیگر برنامه های حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غلامرضا شفیع‌زاده، مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، در سفر به سمنان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha