پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی

حوزه/ پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان با فعالیت بیش از 120 ناشر در قالب 80 غرفه از امروز فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان با حضور بیش از 120 ناشر از امروز، با حضور حضرات آیات، اساتید و معاونین این حوزه فعالیت خود را آغاز کرد.

حوزه علمیه خراسان هر ساله با توجه به ضرورت رشد و پویایی حوزه‌های علمیه در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، با برپایی نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در آستانه سال تحصیلی جدید گامی برجسته را در راستای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به اساتید و طلاب و همچنین تقویت بنیه علمی آنان برمی دارد.

این نمایشگاه از امروز 24 تا 31 شهریور 98 از ساعت 8 الی 18 با هدف تامین کتب درسی و مطالعاتی طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان در سطوح مختلف، ارائه تخفیف ویژه و حمایت از خرید طلاب و اساتید، آشنایی حوزویان با تازه‌های نشر حوزوی و ایجاد شور و نشاط علمی در بین طلاب در ابتدای سال تحصیلی ادامه دارد. 

در پنجمین دوره از این نمایشگاه، بیش از 120 ناشر کتب حوزوی و معارف اسلامی مطرح کشوری و بین المللی، آثار و تازه های نشر خود را عرضه کرده اند که از دیگر امتیازات این نمایشگاه نیز می توان به تخفیف حداقل 20 درصدی کتاب‌ها از سوی ناشران، ارائه بن حمایتی برای طلاب، امکان مقایسه آثار با چاپ‌های مختلف و انتخاب مناسب‌ترین و بهترین آثار برای طلاب و همچنین حضور پرشور ناشران کتب حوزوی و معارف اسلامی مطرح اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه روزهای سه شنبه 26 و شنبه 30 شهریور از ساعت 8 الی 18 ویژه خواهران خواهد بود.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha