چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ذوالفقاری

حوزه/ حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: روحانیت در دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس علاوه بر اینکه نقش تبلیغی و فرهنگی را در جبهه های نبرد حق علیه باطل بر عهده داشت، در بیشتر عملیات ها هم نقش فرماندهی را بر عهده داشت، لذا امروز باید این شهدای روحانی به نسل جوان معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوی، حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، عصر یک شنبه، در نشستی با دست اندرکاران برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه قزوین، گفت: هشت سال حماسه دفاع مقدس پشتوانه ای محکم وارزشمند برای ملت وکشور ماست که امروز شاهد آثار آن در همه عرصه هستیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین خاطرنشان کرد: رنج ها وسختی هایی که رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس کشیدند، بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر جانفشانی و ایثار آن عزیزان نبود امروز این اقتدار و امنیت را نداشتیم.

وی با تاکید بر این که رزمندگان شجاع و دلاور ایران اسلامی با دست خالی، اما با ایمان به خدای متعال، با دشمنان مقابله کردند، افزود: دفاع مقدس آن قدر ابعاد گسترده ای دارد که هنوز به خوبی برای مردم بخصوص نسل نوجوان و جوان تبیین نشده است، لذا هنرمندان و صاحبان قلم باید ابعاد آن را معرفی نمایند.

شهدای روحانیت به طلاب جوان معرفی شوند

 حجت الاسلام ذوالفقاری با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع به ویژه شهدای روحانیت، خاطرنشان کرد: روحانیت در دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس علاوه بر اینکه نقش تبلیغی و فرهنگی را در جبهه های نبرد حق علیه باطل بر عهده داشت، در بیشتر عملیات ها هم نقش فرماندهی را بر عهده داشت، لذا امروز باید این شهدای روحانی به نسل جوان معرفی شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha