سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه به دنبال یک برنامه متحولانه و جدید در مجموعه قضایی استان قم هستیم، گفت: اکنون نشاط و ظرفیت مطلوبی در دستگاه قضا وجود دارد که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت برای خدمت مطلوب‌تر به مردم استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، حجت‌الاسلام والمسلمین  علی مظفری امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه به دنبال یک برنامه متحولانه و جدید در مجموعه قضایی استان قم هستیم، اظهار کرد: اکنون نشاط و ظرفیت مطلوبی در دستگاه قضا وجود دارد که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت برای خدمت مطلوب‌تر به مردم استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: وضعیت و مشکلات اقتصادی کشور موجب شده است که پرونده‌های جرائم مالی، حقوقی و اقتصادی در برخی از حوزه‌ها افزایش یابد و این موضوع کار قوه قضاییه را زیاد کرده است.

رئیس کل دادگستری استان قم از تنظیم و ابلاغ سند تحول جدید برای قوه قضاییه به دستور آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضاییه یاد کرد و افزود: امیدواریم در استان قم بتوانیم متفاوت‌تر از دیگر استان‌ها در راستای اجرای سند تحول گام برداریم.

وی با بیان اینکه در استان قم به صورت ویژه نیازمند حمایت مراجع تقلید و نماینده ولی‌فقیه هستیم، اضافه کرد: این استان ویژگی‌های مختلفی دارد که امیدواریم با نگاه به این ویژگی‌ها بتوانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین  مظفری یادآور شد: دستگاه قضایی مشکلاتی دارد که مرتبط با این مجموعه نیست از جمله قوانین، تبصره‌ها و ماده‌ها که توسط مجلس دنبال می‌شود اما گاهی نارضایتی‌های مردمی از قانون متوجه قوه قضاییه می‌شود و ما مجبور هستیم به سمتی برویم که انتظارات اجتماعی را پاسخ دهیم.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha