جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیون ادیان مختلف در حرم امیرالمؤمنین

حوزه/ گروهی از روحانیون ادیان و مذاهب مختلف بغداد ضمن تشرف به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) این زیارت را مایه تقرب خود به خدای متعال و راهی برای نزدیک شدن پیروان ادیان دانستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه گروهی متشکل از پیروان ادیان مختلف عراق به زیارت حرم امیرالمؤمنین علیه السلام مشرف شدند.

در جریان این زیارت، شیخ عبدالامیر الکیلانی امام جماعت و خطیب مسجد العبود در منطقه السیدیة گفت: گروه ما به نمایندگی از سازمان "تاج المحبة و السلام" بغداد در منطقه السیدیة بغداد به این زیارت آمده و شامل گروهی از روحانیون مذهب جعفری و اهل سنت و صابئیان مندائی و مسیحیان و شبک است که همه با هدف نشر محبت و دوستی میان پیروان ادیان عراق و آشنایی پیروان ادیان با همدیگر به زیارت عتبات و مراقد مشرف آمده ایم.

وی افزود: برای تبرک جستن به زیارت حرم امام علی (ع) آمدیم و  ما این زیارت را یک عبادت و وسیله نزدیکی به خدای متعال و به عنوان بخشی از دین و آیین خود می دانیم و در جریان این زیارت و بازدید نیز با آثار تاریخی این مرقد مطهر و پروژه توسعه و بازسازی آن آشنا شدیم و بر این باوریم خدای متعال این بقعه محل دفن امیرالمؤمنین را شرافت بخشیده همان گونه که بیت الله الحرام را شرافت بخشیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha