جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اوقاف وامور خیریه

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان مدیر اداره اوقاف وامور خیریه سابق کرج صبح امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و مدیر و امور استان های سازمان اوقاف کشور سکاندار اوقاف استان هرمزگان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، صبح امروز در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس، با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد مدیر امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

در این مراسم، با تقدیر از حجت الاسلام گرایلی، حجت الاسلام حسین مهدیان به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه هرمزگان معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این مراسم، ماموریت های سازمان اوقاف را بر چند محور عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین ماموریت سازمان اوقاف خدمت به امامزادگان است که مسیر  را برای جامعه ما مشخص می کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد، معاون امور استان ها سازمان اوقاف نیز در این مراسم  گفت:آثار اجتماعی و نقش وقف در جامعه باید تبیین شود، تا زندگی مردم متحول شود.

وی عنوان کرد: سیاست سازمان اوقاف حمایت از شرکت های دانش بنیان  و کمک به حل مشکل بیکاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • موسی سرجوئیان IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام خسته نباشید .همسرم مشکل قلب دارد بعداز عمل قلب دچار مریضی های دیگر شده زیاد به بیمارستان مراجعه میکنم شغلم کارگری است سه فرزند دارم ۲مدرسه ای ویک شیر خوار الان بخاطر کرنا خیلی بدهکارشدم باباز گشایی مدارس شرایت برام سخت تر هم میشه از پس لباس وکفش برنمیام .سقف خانه ام چوبی است الان هم چوب ها خُرد شده نیاز به کمک شما بزرگواران دارم کمکم کنید لطفا .باتشکر