پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عزاداری مدرسه خاتم الانبیاء

حوزه/ مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بم، از امشب ۲۵ شهریور به مدت سه شب، میزبان عزاداران حسینی خواهد بود.

حجت الاسلام میلاد اتابکی، سرپرست مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم‌الانبیاء (ص) بم در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین در دهه دوم ماه محرم به مدت سه روز در این مدرسه، گفت: به همت هیئت مذهبی امام صادق علیه‌السلام مدرسه، مراسم سوگواری از امشب ۲۵ شهریور به مدت سه شب در محل مدرسه خاتم الانبیاء و مسجد حضرت فاطمه الزهرا (جنب مدرسه) برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به برنامه عزاداری در این لیالی خاطر نشان کرد: مراسم از ساعت ۲۰ هر شب با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز خواهد شد و در ادامه با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی تعدادی از خطیبان برجسته شهرستان و در انتها مداحی و عزاداری ادامه پیدا خواهد کرد.  

سرپرست مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم‌الانبیاء (ص) بم با اشاره به آزاد بودن حضور عموم مردم در این مجالس اظهار کرد:  با نظر به مراسمات پیشین، مدرسه آمادگی لازم برای پذیرایی از عزاداران حسینی را دارد. لذا از عموم مردم شهرستان بم جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

گفتنی است این مراسم به مدت سه شب از ۲۵ شهریورماه ساعت بیست در محل مدرسه خاتم الانبیاء (ص) بم واقع در بلوار حوزه و دانشگاه شهرستان بم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha