جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه بسیج کرمان

حوزه/ در جلسه سازماندهی گردان صاحب الزمان(عج) بسیج طلاب کرمان بر ضرورت اجرای باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس و حضور هادیان سیاسی در مدارس علمیه تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، جلسه سازماندهی گردان صاحب‌الزمان بسیج طلاب استان کرمان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌وردی مدیر حوزه و حجت‌الاسلام سنجری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تنی چند از کارشناسان و مسئولان مدیریت حوزه و بسیج طلاب همراه بود، با اشاره به نزدیک بودن هفته دفاع مقدس و ضرورت برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه های این ایام، غبار روبی مزار شهدا به عنوان یکی از اقدامات مورد تأکید قرار گرفت. 

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به برگزاری مراسم خاطره گویی از یکی از رزمندگان دفاع مقدس اشاره کرد. همچنین برگزاری یادواره شهدا و حضور مدیران و اساتید در خانه شهدا مد نظر قرار گرفت.

در پایان بر حضور هادیان سیاسی در مدارس علمیه سطح استان جهت پاسخگویی به طلاب و آماده‌سازی آنان برای پاسخ به شبهات مربوط به حوزه دفاع مقدس تأکید شد. 

همچنین مقرر شد حوزه با زمینه‌سازی لازم، مدارس و طلاب را جهت پوشش کامل مراسم‌ها و فعالیت‌های این ایام به منظور اشاعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس آماده نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha