جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار نظری

حوزه/ فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: اگر روزی ما به عنوان ملت اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و دفاع می کردیم، امروز این ایستادگی و مقاومت به برکت خون شهدا تبدیل به امت اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، سردار یعقوبعلی نظری، امروز در یادواره سردار شهید محمود کاوه و ۴۴ شهید عملیات کربلای دو در منطقه حاج عمران، که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد،  اظهارداشت: براساس اسناد، مدارک و وصیت نامه‌های شهدا، هدف شهدا استقرار و بالندگی نظامی اسلامی بوده است و شهدا جان خود را برای این هدف در کف دست گذاشتند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه رضایت شهدا در این است که به اهداف شهدا بپردازیم وشهدا را ناظر اعمال خود بدانیم، گفت: شهید کاوه برای دفاع از اسلام، جان خود را در کردستان کف دست گذاشت و در این مسیر به شهادت رسید.  

سردار نظری تاکید کرد: همه بایدافتخار کنیم که نظام مقدس اسلامی در جایگاهی بالایی قرار گرفته  و این به برکت خون شهدا و جانفشانی رزمندگان است.

وی با اشاره به اینکه امروزه جغرافیای مرزی فیزیکی ایران اسلامی تبدیل به جغرافیای اعتقادی شده است، بیان داشت: اگر روزی به عنوان ملت اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و دفاع می کردیم اما امروز این ایستادگی و مقاومت تبدیل به امت اسلامی شده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با بیان اینکه امروز فرزندان انقلاب در اوج اقتدار تحت اندیشه انقلابی از نظام حفاظت می‌کنند، عنوان کرد: اگر فریاد انقلابی ملت و فرزندان ملت روزگاری بلند بود، امروز این صدا از مرزهای حق بر علیه استکبار بلند است.

وی افزود: امروز اگر صدا و فریاد انقلابی سید حسن نصرالله بلند است و میگوید ما حسین زمان خود را تنها نمی گذاریم برگرفته از فکر و خط شهید کاوه و شهید اوینی است.

سردار نظری با اشاره به اینکه امروز هستند آزادیخواهانی که در جای جای منطقه در مقابل شهدا سرتعظیم فرود می آورند، گفت: اینها مظاهر و عنایتی است که به واسطه خود شهدا بوجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا وسعت مسیر اعتقادی و انقلابی را در منطقه ترسیم کردند، افزود: امروزه استکبار جهانی در مقابل قدرت نظام اسلامی به زانو در آمده است، ما باید استکبار و امریکا را آنگونه که بروز و ظهور پیدا میکند ببینیم.

در حال حاضرآمریکا قدرت اقتصادی ندارد

سردار نظری با تاکید بر اینکه در حال حاضرآمریکا بدون دلارهای سعودی از خودش قدرت اقتصادی ندارد، گفت: اگر شریان ارسال پول سعودی به آمریکا بسته شود، آمریکا همه چیزش را از دست خواهد داد.

وی افزود: اگر بخواهیم مشکلات فرهنگی، اقتصادی وسیاسی را حل کنیم باید راهی که تابه حال آمده ایم را طی و راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروزه مذاکره پاسخ نمی دهد وجایگزین مبارزه نمی تواند بشود، افزود:ا گر قرار است مذاکره باشد، باید در طول مبارزه باشد نه به جای مبارزه،  متاسفانه مشکل برخی از مسئولین این است دشمن را آن گونه که هست نمی بینند.

سردار نظری یادآورشد: مبارزه تمام شدنی نیست و این برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است، بنابراین باید مبارزه را متصل کرد به آنچه که شهدا پیمودند که مسیر شهدا مسیر رستگاری است.


انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha