جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید کاوه

حوزه/ یادواره سردار شهید محمود کاوه و ۴۴ شهید عملیات کربلای ۲ منطقه حاج عمران، در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، امروز دوشنبه در یادواره سردار شهید محمود کاوه و ۴۴ شهید عملیات کربلای ۲ منطقه حاج عمران، در حسینیه جماران بیرجند، اظهارداشت: امام خامنه ایی جلودار پرچم شهید وشهادات هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تقدیر از اعضای ستاد برگزاری یادواره استانی شهید کاوه و شهدای عملیات کربلای ۲ گفت: خاطرات دفاع مقدس باید نشر داده شود و یادواره های شهدا گسترش یابد.

وی، نامگذاری شرکت گاز قاین و فرودگاه بیرجند به نام شهید کاوه و برگزاری این یادواره استانی را از جمله اقدامات در سال جاری برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید والامقام عنوان کرد و گفت: در آینده نیز سلسله برنامه هایی با محوریت شهید کاوه در استان برگزار خواهد شد.

قاسمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا، اظهار کرد: این مسئله نقش و وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند.

در این یاداره خانواده های شهدا، خانواده شهید کاوه، رزمندگان، جانبازان، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان استانی حضور داشتند
انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha