پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسابقات قرآن کریم در سنندج

حوزه/ آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه، در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در استان خوزستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امیر سیاحی، کارشناس قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام خبر برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه، گفت: این آزمون به طول سالانه و هر بار یک‌بار در کل کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح حفظ قرآن کریم در راستای مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر «تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم» اجرایی می‌شود، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ۸۱ شورای عالی، آزمون سراسری حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به‌صورت سالانه در راستای ارج نهادن به تلاش حافظان و تشویق مادی و معنوی طلاب، از سوی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام سیاحی، با بیان اینکه زمان ثبت‌نام از هفدهم شهریورماه آغاز شده و تا ۳۱ همین ماه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: إن‌شاءالله جمعه مورخ ۵ مهرماه ۹۸ ساعت ۸ صبح، آزمون حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه طلاب و روحانیون استان خوزستان، در مدیریت حوزه علمیه استان، برگزار خواهد شد.

کارشناس قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، در پایان نحوه ثبت‌نام را از طریق سایت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه به نشانی www.tahzib-howzeh.ir اعلام کرد و اظهار داشت: إن‌شاءالله نتایج آزمون، پس از برگزاری در خروجی سایت اعلام شده، درج می‌گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ا IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    0 0
    ا