چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی

حوزه/ مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی تحت اشراف مقام معظم رهبری به صورت محدود دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی تحت اشراف مقام معظم رهبری در رشته فقه معاملات اقتصادی از طلاب و فضلای دروس خارج حوزه علمیه به صورت محدود دانش پژوه می پذیرد.

علاقه مندان از 23 شهریور تا 15 مهرماه 1398 با مراجعه حضوری به مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی به نشانی قم، بلوار امین، مدرسه علمیه معصومیه می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کپی شناسنامه، کارت ملی، عکس 4*3 جدید و ارزیابی و سوابق تحصیلی از مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی است و آزمون ورودی نیز به صورت مصاحبه علمی برگزار می شود.

شرایط ثبت نام:

ـ این برنامه به طلابی اختصاص دارد که حداقل از 4 سال سابقه موفق درس خارج فقه و اصول در خارج مؤسسه برخوردارند.

ـ حداکثر سن ثبت نام 29 سال برای دارندگان مدرک سیکل و برای دارندگان مدارک بالاتر به نسبت، حداکثر سن تا 34 سال افزایش می یابد.

ـ تقاضای داوطلبان دارای سوابق علمی، پژوهشی خاص که فاقد یکی از شرایط فوق باشند، بررسی و نسبت به پذیرش آنان تصمیم‌گیری می‌شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.mfos.ir یا به کانال اطلاع رسانی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی در پیام‌رسان سروش به نشانی http://www.sapp.ir/mfos_ir مراجعه و یا با شماره تلفن 02532401545 تماس حاصل کنند.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha