جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 864206
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
آداب الحرمین

حوزه/ رئیس پژوهشکده حج و زیارت با اعلام فراخوانی از روحانیان کاروان‌های حج و عمره خواست که نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص حذف یا اضافه ادعیه و زیارات کتاب «آداب الحرمین» به‌منظور به‌روزرسانی این کتاب اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، علی‌اکبر ضیائی رئیس پژوهشکده حج و زیارت در گفت و گویی از فراخوان این پژوهشکده به منظور به روز رسانی کتاب آداب الحرمین خبر داد و گفت: با توجه به تأکید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج وزیارت مبنی بر بازنگری در کتاب آداب الحرمین ازاین‌رو پژوهشکده حج و زیارت به‌منظور به‌روزرسانی این کتاب با نیازهای روز مردم فراخوانی اعلام کرده است.

وی افزود: پرکاربردترین کتاب ایام حج، کتاب ادعیه و زیارت (آداب الحرمین) است، نظر به ارتباط نزدیک روحانیان کاروان‌ها با حجاج بیت‌الله الحرام، پژوهشکده حج وزیارت وابسته به حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در نظر دارد اقدام به ویرایش این کتاب کند، بنابراین درخواست داریم که روحانیان محترم نظرات خود را در خصوص حذف یا اضافه ادعیه و زیارات به این کتاب برای پژوهشکده حج و زیارت ارسال کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مطالب خود از طریق پست الکترونیکی 7740800@gmail.com اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02537186555 تماس بگیرند.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha