جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست صمیمی مدیران حوزه و مدارس علمیه استان آذربایجان غربی با آیت الله اعرافی

حوزه/ نشست مشترک مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با مدیران و اساتید مدارس علمیه استان آذربایجان غربی، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، نشست مشترک مدیر حوزه های علمیه سراسرکشور با مدیران  مدارس علمیه استان آذربایجان غربی، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

در نشست 150 دقیقه ای مدیران و اساتید مدارس علمیه آذربایجان غربی با آیت الله اعرافی نکات، پیشنهادات و دغدغه هایی از سوی مدیران حوزه های علمیه و اساتید استان ارائه شد و در نهایت آیت الله اعرافی نکاتی را پیرامون دغدغه های اعضای شورا، مدیران و اساتید حوزه علمیه استان بیان کرد.

مدیر حوزه های علمیه در این نشست صمیمی بر احیا موقوفات و منافع پایدار تآکید کرد و گفت: امروز ده ها هزار موقوفه حوزه علمیه شناسایی شده است که امید داریم طی سال های آتی در اختیار حوزه قرار بگیرد.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: با توجه به تنوع قومیتی و موقعیت مهم استان همچنین همجواری آن با سه کشور آذربایجان، ترکیه و عراق حوزه علمیه آذربایجان می تواند با توجه به تدوین نظام درختواره رشته های حوزه با طراحی بیش از 300 رشته، گرایش و مقطع که تعداد زیادی از آن با موضوع تقریب مذاهب است، آن را به کار بگیرند و طلاب توانمندی را تربیت کنند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: توجه به اساتید، کادر حوزه و طلاب نکته اساسی است که نسبت به آن اقداماتی انجام شده و در حال انجام است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha